FACEBOOK

Ja nu var det ett tag sen man bloggade men det är av den anledningen att Facebooken har tagit upp mycket tid, hur nu i helvete en sådan sida kan ta upp ens tid.
Men det är klart sätter man namnet, som en jämte hade skrivit om "boka" i en av grupperna, JÄRALÖSBOKA. Jag är nog fullt benägen att hålla med om den benämningen för herre gud vad det måste finnas många människor som inte har nåt annat att göra än att sitta vid datorn och skriva dagarna i ändan.
OK jag har ju märkt själv att man gärna är där och petar när man har tid över för det är ju faktiskt ganska kul.
Det roligaste är att jag har träffat många kompisar som jag har glömt bort under åren och dessa har sökt på mitt namn och hittat rätt, "boka" är ju bra ibland.
Men nu så ska jag försöka att blogga lite i den här "boka" istället så får vi se hur det går.
Man kan ju faktiskt göra så att denna blogg går in automatiskt på Järalösbokas sida också, det ska jag göra!
Mycket tomprat om en en jävla löjlig företeelse som faktiskt är ganska rolig!

Nlogga på gubbar och kärringar.
Förresten Ni har väl tänkt på att det är fint att kalla sin Fru för "Kärring". Ordet består av 2 ord, KÄR & RING. Förklaring behövs nog inte!

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Godmorgon käre broder !

Jag har lite svårt för ordet "kärring". Det har en negativ ton. Men efter din förklaring så känns det inte så himla tokigt längre...

Ja, er sportlovsvecka blev ju inte som jag tänkt mig, vi träffades ju knappt. Men som sagt, jag hade ju annat att tänka på. Ni skulle ha varit ledigt den här veckan istället. Vi får ta igen allt en annan gång...

Kram från Lillsystra

2009-02-20 @ 08:25:20
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Anonym

heej tio jag ar i syrien nu har det jatte bra o maten ar as god haha o det ar varmt o skont har :)

vi har det bra

\

o du far halsa alla



kram \ Emma

2009-03-14 @ 21:33:58
Postat av: Lina

Va hände med bloggandet då???? Ja det ska bli as mysigt och kul och skönt! Kul att fixa och dona och kunna vara själva när vi vill. Och kunna ta emot Besök när man vill utan att fråga om det går bra för någon =) Så då måste ni komma oftare och hälsa på! Vi flytttar in den 1 Juli. Men jag kommer tyvärr inte kunna ta med mig så mkt hemifrån. I o m att det är så liten. Sen finns det redan en inbyggd säng i sovrummet så vi tänkte göra en soffa av dubbelsängen! =)

2009-05-26 @ 11:51:58
URL: http://monroy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0