Fortsättning på "Tuttan"

Ja i varjefall så talade jag om för Amparo vad jag hade sett och naturligtvis så fick jag en liten släng av den "latinska"  synen av att man som gift noterar hur andra kvinnor ser ut. (Ska nog inte dra jargongen här)
Vad jag vill komma till är detta: Var går gränsen mellan att titta och se? Inte fan går jag och tittar/stirrar på kvinnor utan jag ser ju vad som finns i synfältet. Hur ska man göra om man går på en gata i den "stora staden" ?  Jag har ju ögonen öppna så jag SER vad som rör sig men jag går ju inte och tittar. Skulle man sen kommentera vad man sett är man då en "tittare" eller vad?
Hoppas Ni hänger med i mitt resonemang.
Men likt förbannat så kan man väl säga: Vad skulle man göra utan kvinnor (och ögon)!
Ha det gott.
PS. Det var skitkul att Lina och Jonas kom hem.

Ma höres!!!!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Beritdolores

Hej "killilulakärln"

Jaha, alltså bröst vad det frågan om nu..Se men inte röra Kent, så är det om man är gift...

Men titta måste du ju få göra, men inte enstirra, det kan uppfattas som en "tittare". Ser du någon som du tycker har snygga bröst får du väl "snegla" lite bara, men absolut inte säga nåt.

Du har ju alltid varit intresserad av bröst, när jag födds har mamma berättat att du var så avundsjuk på mig då jag ammades. Du hade sagt en gång - Men mamma, jag kan väl åtmistonde få slicke ta droppan !!! Hi, hi....

Godnatt, puss och kram...från Lillsyrran



2008-11-05 @ 22:06:22
URL: http://www.svenningson.se
Postat av: Lina

De klart man tittar! =)

Det gør ju t o m vi kvinnor...

haha..



Det var jätte mysigt hemma!

Tack før allt! =P



puss

2008-11-06 @ 10:38:01
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Kent

Ja vad ska man säga?

Jag kom ihåg i Ånge när syrran var född och jag fick ta en "slek" mjölk från morsan, då sa jag: Usch mamma, gemä nå vatten å lägg mä på soffa så ja få jöjje!

Hejjjj

2008-11-06 @ 13:17:23
URL: http://elvikingo56.blogg.se/
Postat av: a´Ann

De ä klart att "käran" ska kolla på "gettran"!

Vi får ju kolla på det vi vill, vi jänter!

Jag vill då kunna kolla på va jag vill!!!!

(Åsså var det ju det här med patroner?!!!!)

Kram Ann

2008-11-06 @ 14:03:11
URL: http://dansann.blogg.se/
Postat av: Lina

blogga då!!!!!!!!!!!!!!

2008-11-12 @ 14:00:39
URL: http://monroy.blogg.se/
Postat av: Emma

Ett tips: Berätta inte för frugan vad du sett ;)

hahahaha skoja =)

nej men inte titta kent :O ahhaha men du kan ju snegla lite haha

2008-11-14 @ 11:50:37
URL: http://memzz.blogg.se/
Postat av: Anonym

Det är klar man ska titta. Det gör jag också.... men inte på bröst så klar! Skilnad mellan titta och se?mmmmm Det beror på vad man har i tankarna... så klar. Eller??

Kul att läsa din blogg!!

Kram på er///La negra de Stenungsund.

2008-11-15 @ 15:58:11
Postat av: alias Kvasthilda

Ja du. Det är svårt för mig att säga som är mer begåvad på det nedre planet - då ser man ju inte om karlarna tittar lite extra länge. Men blåstirra på tjickan är nog dumt. Fast ibland kan man ju bli överrumplad av formatet och då är det svårt att inte låta bli att stirra. :)

Jag förmodar (förutsätter?) att Sören ser hur andra ser ut. Han har i alla fall kommenterat tjejer på TV nån gång ibland. Men man kanske får anpassa kommentarerna efter person?

Och tjejer tittar också... så det så. Men man kan ju vara lite diskret, med både tittande och kommentarer.

2008-11-30 @ 11:34:44
URL: http://aliaskvasthilda.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0