Rix FM Morgon Zoo & deras gäster!

Satt igår morse och lyssnade på "Zoot" när dom tog in morgonens gäst, Carolina Gynning (eller vad fan ragatan heter)!
Vad är det som är så speciellt med henne? Kan någon förklara!
Hon verkar ju vara helt Beirut (Sönder bombad) i huvudet. Kan inte denna människa snacka svenska? Tex. hon går inte i skor med HÖGA KLACKAR utan med HIGH HEALS! Hon känner sig inte NERE utan DOWN mm.  mm.
Fan vad jag är less på dessa förbannade amerikanska uttryck som alltid mäste användas. Absolut bland det värsta det är väl att höra: Å MAJ GÅDD (det är ju så folk uttalar det hela) eller att allt ska vara så förbannat coooooooooooolt.
Ska ta upp det här om svenskan och inblandningen av "utrikiskan" senare!
Nu går vi tillbaka till ovan nämnda spektakel,. Hon sa att hon hade ett stort intresse av Fjärilar men när Titti frågade vilken hon tyckte om mest så hade hon inget svar. Jag ger mig den på att hon inte kan ett enda namn på en fjäril!!
Sicken fjolla!!!
Ha det gott och kram på Er!

Kommentarer
Postat av: Emma

Hahah sicken fjolla.. jadu jagvet itne jag.. blandar du aldrig engleska ? nog tror jag lite va ?? =)eller

2008-12-04 @ 19:35:49
URL: http://memzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0