Radio Jämtland

Det var förbaskat underligt idag när jag låg på rull. Fick för mig att jag skulle lyssna på lite Jämtlänska toner så jag kopplade upp datorn och letade upp P4 Jämtland, så där satt jag och lyssnade lite på jämtska och mådde gott. Helt plötsligt hörde jag att det var ett trafikmeddelande på radion (den rätta) så jag slog av datan och lyssnade vad det var, dom varnade för en trafikolycka ganska nära där jag var. I varje fall så fortsatte jag att lyssna på den "rätta radion" och stum av min förvåning när Lotta Bromë började sin sändning (P4 extra) och det var direktsändning från Östersun, Jämtland.
Va är det inte mysko, samma dag som jag kopplar upp mig på nätet för att lyssna på radio Jämtland så har folket från Fjollträsk direktsändning från Jämtland.........................
PS. Märkte Ni att jag skrev direktsänding och inte på utrikiska (Live). Se tidigare inlägg idag så förstår Ni!
Hoj

Kommentarer
Postat av: Emma

HOLA TIO !

naaa tror inte jag ska börja rida igen, kan va kul någongång då och då men är inte så jätte intresserad nu förtiden =) Men kul va de iaf.. vi red upp mot snåberget och det är jätte mkt snö här nu och jätte fint med utsikten och all snö som hängde på trädgrenarna =) gillar inte vintern men det va faktiskt fint =)

får du hemlängtan nu ?? ;)

2008-12-04 @ 20:01:34
URL: http://memzz.blogg.se/
Postat av: Beritdolores

Hej !

Ja, åren går och det gäller att njuta så mycket man kan. Men det är ju du expert på brorsan, livsnjutare där. Önskar att vi bott närmare varandra...Kram så länge och jag hade också velat kommmit på födelsedagskalas...

Hälsa alla..

2008-12-05 @ 08:16:59
URL: http://www.svenningson.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0