Fjolmusik eller............

I går åkte vi in till Borås för att byta lite klappar och handla lite. När vi närmade oss Sexdrega så kom jag på att jag hade glömt att ta med mig lite musik (CD) så det var väl bara att lyssna på RIX Fm- ganska trött efter några minuter, samma skit som alltid som gått i repris 6 månader. Samma sak med MIX Megapol samt en fruktansvärt tråkig program ledare, en tjej från Boråstrakten (så jobbig att lyssna på så man avill bara s....).
Slår då på P3 där man för det mesta spelar bra och ny musik. MEN ännu en gång, som vanligt på P3 tråkiga programledare/löjliga (vilket dom är 70% av tiden) synd på ett annars bra program-
Ja vad gör man? Jo. man sliter mellan kanalerna och försöker njuta av det lilla som bjuds i vanligtvis Fjortissmak!
Men Hallelulja, det finns alltid ett ljus  i änden på tunneln. På vägen hem så spelade man på MIX Megapol en låt med Seal som hette Amazing, Skiiiiit bra. Helt plötsligt var det dåliga glömt och jag kunde koppla upp mig på BANDIT 104,8 Göteborg via datorn när jag kom hem. HMMMMMMMMMMMMMMMM

Kommentarer
Postat av: Emma

hade ni en bra jul o nyår ? =)

2009-01-01 @ 20:05:31
URL: http://memzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0