Åren går........

Ja nu sitter man i de Småländska skogarna och bara väntar på morgondagen så att man får åka hem. Det är nåt helt otroligt vad åren går i morgon fyller lilljänta Lina 25 år och Amparo fyller 52 den 9:de. Så imorgon ska jag laga mat till alla som kommer, vi blir inte så många utan lite lagomt så där. Det är alltid svårt med fester den här årstiden har jag märkt, anledningen är att många är ute på julbord mm. Men fest ska det bli ändå.
Ja i varje fall så går åren fort, jag tycker det inte var så länge sedan vi flyttade hem till Sverige från Colombia men det har faktiskt gått 19 år. Fan Kent Andrës ska fylla 18 till våren. Kan ju inte heller glömma Bonito som har fyllt 11.
Det är ganska skönt att bli lite nostalgisk ibland och tänka tillbaka på hur livet är/var/blir!
Titta bara på syrran som satt och "nostaligiserade" sig om mormor och morfar på sin blogg härom dagen!
Nej nu ska jag fortsätta och blogga om nåt annat, nu när jag har tid.

Sjolahopp

Kommentarer
Postat av: Emma

Jag vill oxå komma på fest =/

2008-12-04 @ 19:37:18
URL: http://memzz.blogg.se/
Postat av: Kent "El Vikingo"

Det är bara att komma Emma, du är välkommen när som helst!

2008-12-04 @ 19:50:10
Postat av: Ann

Hej Kent! Hälsa Lina o gratta idag. På 25- årsdagen! Och Amparo den 9 på hennes födelsedag. På tal om nostalgisk så kommer jag håg när vi träffade Amparo och Lina första gången. Lina och Daniel var små, hade nog inte börjat skolan tror jag. Och varandras språk kunde de ju inte. Och de lekte och hade så kul en hel kväll...åsså Daniel som kom på knepet när man inte förstår varandras språk. Han trollade för Lina och Amparo. Ja, då spelar det ingen roll vilket språk man talar, man förstår varandra ändå...Minns Du? Kram Ann

2008-12-05 @ 11:02:41
URL: http://dansann.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0